3:e advent.

Hejhej!

Nu har ännu en helg gått, och vi är ännu närmare jul. Imorgon ska jag och Manda ta en promenad till affären på fm och köpa mer jäst, så ska här bakas fler lussekatter. Vi har nog redan ätit upp en halv sats=)
Även pepparkaksburken börjar visa sin botten, så det får nog bli lite mer sånt också=)

Idag har vi hunnit med mycket. Vi har sjungit i änglakör, lekt med lego och bilar, mamma tog sin dagliga tupplur och sen var det maskaraborttagning under ögonen som gällde innan jag gick väg på julkonsert. En av mina bästa vänner sjöng och det var sååå fint!. 7 tjejer med fantastiska röster, en tenor och asbra komp på det... Hade gåshud mest hela tiden!!!

Mandas förkylning är lite bättre nu, jag hoppas verkligen att hon är pigg på tisdag så att jag kan jobba...

Kom på nu att jag inte shoppat på länge... borde shoppa något innan jag stänger av datorn! Måste juh ha rotation på pengarna=)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0