Äntligen ledig!!

Ojojoj vilken helg!
Skönt att det är måndag imorgon och jag är ledig=)

Jag och Manda ska baka pepparkakor juh, och Hanna kommer nog på besök, om inte hennes bebis kommit. Hon var beräknad att föda 3/12, så h*n kommer juh näs som helst=) Maken har förbjudit henne att sitta i soffan iaf=)
Manda är så fashinerad av magen, och pratar om denna bebis. Det är mycket bebisar nu, hon fick en kusin i november *underbare Arvid*, och sen Hannas bebis. Tur att Hanna bor i byn då inte kusinen gör det...

Sen ska jag bli mormor också. Min dotter ska bli mamma. Fast jag försöker förklara att det säkert dröjer 20 år tills dess, men min dotter verkar inte förstå det. Hon har juh en bebis i magen nu. Pappan är antingen pappa eller morfar. Spännande att se vad som tittar ut=)

Så mycket bebisar blir det, jag blir sååå bebissugen. Men vi ska klara av Mandas trotsperiod först har vi bestämt, annars kommer jag inte orka vara gravid=)

Nu ska jag dricka vatten, blev så törstig av salta kex med ost!
Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: nikita

hej , kul att du är med å tävlar! har ju även en till tävling i min blogg, där ett presentkort hos Klkids står på spel, var gärna md i den också =)

2008-12-08 @ 07:14:28
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0