GOD JUL!

Nu sitter jag och Manda som vanligt och väntar på pappa, han står i duschen just nu. Om 20 min ska vi vara hos mina föräldrar för att äta jullunch.

Imorse fick Mandis ett munspel i sin julstrumpa, och under granen låg ett paket med kläder som tomten valt att hon skulle ha på sig idag. Manda blev jätteglad! Det kommer bilder från dagen senare.

Jag har en potatisgratäng i ugnen som skall med till mina föräldrar, så det luktar gott i hela huset. Ska bli så kul att ha en bebis att gosa med nu i jul, det har vi juh aldrig haft. Manda var juh över ett halvår hennes första jul och räknas juh inte direkt som beis, men lille Arvid är juh 1,5 månad, så han räknas garanterat som bebis.

Nu hör jag att Maken är klar där uppe, får nog stänga av datorn så att vi bara kan åka... måste visserligen hänga tvätten också, och på något vis lyckas smyga ut alla julklappar i bilen... hmmm...


Jag och Manda önskar alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0