Lördag 6/12


Här är Manda och hennes älskade docka Tim. Jag fick Tim på min 2årsdag för snart 25 år sedan. Han har tappat ena ögonfransen och huvudet tappar han titt som tätt, men annars är han hel och fin=)

På bilden har Manda på sig Molos garnbollar, som jag inhandlade på Molos lagersalg i Köpenhamn 7/11. Detta event kommer jag besöka varje gång, det var sååå kul, men blev rätt dyrt, särskilt som danska kronan är så stark. Men det var det värt! Manda väljer nästan alltid Molo när hon får fria händer i garderoben, och jag älskar tygens följsamhet och slitstarkhet. Dessutom är de så snygga med alla färger och udda mönster.

Nu ska vi sätta ihop vårt nya matbord. Tequila, tror jag det hette, från svenska hem. Vitt bord och fyra svart stolar. Snyggt!! Bild kommer när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0